Monday, March 7, 2011

Bila Berkursus...(start poning dah ni)

Musim berkursus sudah bermula untuk tahun 2011. Actually hari tu, bos suruh apply kursus di INTAN, additional  kursus under Kementerian untuk tahun ini yg dijangka berkurang sebab kekangan bajet.
So....mencarilah saya beberapa kursus yang sesuai.

Pagi tadi,bila saya check permohonan tu berjaya dan kursus TOT( Training for Trainers) tu start 28 March - 1 April.Sekali.... a few hours later, bos ke meja saya dan tunjuk memo untuk satu lagi kursus di Taylor's ( F&B Supervisory)----->Kursus yang memang bersangkut paut dgn bidang yang saya mengajar (memang rugi kalau saya tolak yang ini)...masalahnya kursus tu 10 March - 14 March..seminggu selepas kursus di Intan Kiara tu.

Nampaknya...saya terpaksa lah tolak kursus di Intan tu....sebab next time blh pergi lagi...dan kursus di Taylor's tu memang rugi tak pergi....sebabnya memang mustahil dapat peluang untuk pergi lagi sebab faktor bajet berkursus tahun semakin ciput.
Dan Aina pun tak payah nak ponteng sekolah sampai 2 minggu..saperlah nak jaga dia kat Melaka ni.Kalau Mr Hubby ada oklah juga.

Nota Kaki : Time kena pi kursus, startlah poning fikir pasal anak yang ditinggal2kan.

No comments: