Thursday, March 10, 2011

Happiness with simple way :-)

Saya memang suka denngan term "happy"... sebab bila saya happy .... semua perkara yang saya lakukan tak mendatangkan stress..walaupun setiap hari ada jer...perkara yang boleh mendatangkan stress.Lagi-lagi bila tugas harian kita berdepan dengan anak-anak muda yang pelbagai ragam dan perangai.

Saya just nak kongsi a few tips.... supaya kegembiraan sentiasa terpancar di muka dgn hati yang tulus mulus ikhlasnya.
  • Terima lah orang sekeliling kita seadanya.
  • Sekali2 manjakan diri kita
  • Smile
  • Respect urself
  • Respect others
  • Give
Jangan Stress kan diri sendiri dengan perkara2 yang kecil dan perbesarkan hal yang boleh kita selesaikan dengan bijak.



3 comments:

Nur said...
This comment has been removed by the author.
Nur said...

roha...akak hanya akan happy kalu rumah bersih..tp anak2 ganggu masa tgh kemas umah tu..stress la plakkkk...camno???

rohaadam said...

anggap je kita happy sebab ada org yg tlg sepahkan....mcm saya kemas time dorang dah tidur..so happy kejap lah tgk rumah tersusun smpai esok pagi....